czerwca 01, 2012

Pasy w popołudniowym słońcu

Po długich namowach, tym razem po drugiej stronie obiektywu - Nat. Na zdjęciach przedstawiam Wam moją dumę i mały osobisty sukces - granatową, workowatą torbę. Uszyłam ją około dwóch lat temu i od tego czasu jest jednym z moich absolutnie ulubionych akcesoriów w szafie:-)
Zdjęcia wykonane przez Luiza.
***
After hours of talking, this time on the other side of the lens - Nat. On the photos I present to You my pride and my little personal success - navy blue bag. I made it about two years ago and from that moments it's one of my absolutely favourite accessories in my wardrobe.
The photos taken by Luiza.


Bluzka/Shirt: Atmosphere (barceloński Primark) | Szorty/Shorts: H&M
Buty/Shoes: Atmosphere (barceloński Primark) | Torba/Bag: DIY





Bransoletka/Bracelet #1: Pimkie | Bransoletka/Bracelet #2: Lilou (prezent)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...